Value Delivery workshop

Je hebt zicht op wat klanten belangrijk vinden. Op basis van persona’s, data, gesprekken of andere inzichten weet je waar ruimte is voor verbetering. Niet op gevoel, maar onderbouwd. De Value Delivery sessie helpt om die inzichten om te zetten in concrete, haalbare oplossingen.

Ben je nog bezig met het scherp krijgen van klantdrijfveren? Dan is de Value Management Workshop een goede eerste stap.

Ontwikkel ideeën die voortkomen uit strategie, klantinzicht en gezamenlijke denkkracht

van Value Management naar Value Delivery

Focus op wat telt

Elke organisatie heeft ambities. Maar waar ligt nu echt de meeste ruimte voor verbetering? Vooraf bepalen we samen de drijfveer waarop we ons richten — bij voorkeur op basis van data. Bijvoorbeeld omdat je daar nu laag op scoort, of juist omdat je er in wilt uitblinken.

Door te focussen op wat telt, voorkom je versnippering. Je werkt gericht aan een oplossing die bijdraagt aan de klantbeleving én aansluit bij je organisatiedoelen.


Wat levert de Value Delivery workshop op?

Waarde

  • Je werkt vanuit één duidelijke focus: een klantgerichte drijfveer die ertoe doet
  • Je ontwikkelt ideeën die voortkomen uit strategie, klantinzicht en gezamenlijke denkkracht
  • Je maakt realistische keuzes die waarde toevoegen voor klant én organisatie

Deliverables

  • Een overzicht van kansrijke oplossingen voor de gekozen drijfveer
  • Een gezamenlijke keuze, onderbouwd met een (digitale) Value / Effort matrix
  • Een eerste pitch of plan van aanpak als basis voor doorontwikkeling

Deelnemers:
4 - 9 personen

Duur:
4 uur incl. lunch + 2 weken uitwerking

Lisette Vredenburg

Head of Strategy
071 203 26 21
lvredenburg@swis.nl

Lisette Vredenburg - Head of Strategy and Value Management @ SWIS

Benieuwd wat deze workshop voor jouw organisatie kan betekenen? 

We denken graag met je mee.